Вихід на закордонний ринок: практика STG

Вихід на закордонний ринок: практика STG

За 16 років безперервної роботи на ринку України, спираючись на міжнародні практики, стандарти та норми, компанія STG зарекомендувала себе як флагман у питанні формування культури промислової безпеки, планомірно розвиваючи та впроваджуючи новий підхід до питання охорони праці.

Сьогодні для нас бути гравцем на міжнародному ринку – це виклик для компанії заявити про себе як рівну серед найкращих.

Ділимося своїм інсайдерським досвідом про вихід компанії STG на ринок Європи.

 

Поліна Дяченко

Менеджер з розвитку бізнесу у європейському регіоні

Я безпосередньо відповідаю за вихід STG на ринок Польщі. Сфера моєї діяльності – експортні продажі та якість взаємодії STG із закордонними клієнтами.

Маючи великий бекграунд роботи з закордонними ринками (Індія, Африка, Європа) в галузі контролю якості, я розумію наскільки важливий єдиний прогнозований результат як у продукті й процесах, так і в роботі з командою та партнерами.

Для мене системність, якість та сталість – головні точки опори, на яких можна побудувати здорові, довірчі та довготривалі стосунки з бізнес-партнерами.

Формування ідеї та перші кроки на новому ринку

Маючи позитивний дистриб'юторський досвід STG в Україні, ідея виходу компанії за межі локального ринку формувалася не один рік.

Наші постачальники, надаючи всебічну підтримку та виявляючи високу довіру, неодноразово виступали каталізаторами у процесі переходу компанії на новий рівень.

 

Дуже цікаво було заходити на ринок у плані конкуренції, щоб провзаємодіяти з найкращими. Конкурувати на рівних у Європі у питаннях якості, інновацій, системності підходу – це справжній виклик!

 

Розуміючи, наскільки сильно у Польщі розвинена легка промисловість – швейні компанії створюють спецодяг для всієї Європи – було очевидно, що нам потрібно пропонувати не просто товар, а повноцінний інтелектуальний продукт, який зуміє відповідати потребам та специфікаціям наших кінцевих споживачів.

 

З особистого досвіду можна відзначити, що польські компанії вважають за краще працювати безпосередньо з локальними складами, уникаючи імпорту та процедури міжнародного доставлення.

 

На момент виходу на ринок Польщі, компанія STG вже мала логістичний центр – склад у Жешуві, який трансформувався у відмінний стартовий майданчик.

З самого початку вектор нашої компанії було спрямовано на налагодження співпраці з локальними швейними компаніями, взаємодія з якими дала б можливість скласти уявлення про наявні потреби ринку.

 

У нас не було жодних сумнівів, що у Польщі компанії звертають особливу увагу на безпеку та комфорт співробітників.

 

Польські швейні компанії досить легко йшли на контакт, погоджувалися на зустрічі та під час особистого спілкування виявляли зацікавленість у подальшій співпраці.


Хочеться відзначити, що йдеться про компанії, які наголошували на якості та особливих властивостях продукту. Співпраця з компаніями, для яких при виборі тканини ціна була первинним і найголовнішим фактором, як правило, не складалася.

 

Якщо важливою є лише ціна, а не рівень якості продукції – це явна ознака, що ми не зуміємо знайти спільні точки взаємодії. Це просто питання різних цінностей.

 

Відмінності ринку Польщі та України

Головна відмінність польського ринку від українського – це те, що всі великі компанії мають свій уніфікований під специфіку галузі стандарт, в якому прописані норми, вимоги та єдиний підхід до питань безпеки.

А також більша кількість людей носить спецодяг, оскільки це є не просто нормою, а сформованою реальністю з високим рівнем культури безпеки.

Друга важлива відмінність – це підвищені вимоги до документації, сертифікатів, що підтверджують якість та безпеку продукції, що ввозиться до Польщі.

 

При тому, що польські базові стандарти безпеки на порядок вищі ніж в Україні, все-таки варто звернути увагу, що, на наш погляд, деякі питання залишаються відкритими та потребують доопрацювання.

 

Норми для галузей, у яких немає специфічних захисних вимог до спецодягу, досить прості та дають можливість компаніям купувати дешеву тканину нижчої якості.

 

На жаль, на ринку присутні гравці, яким потрібно пояснити просту істину – хороші речі не можуть коштувати дешево.

 

У той час, як використання тканин вищого класу дозволяє підприємству не тільки оптимізувати витрати на ремонт та заміну спецодягу, але також підтримувати імідж екологічної компанії, яка скорочує щорічні обсяги ЗІЗ, що утилізуються.

Стратегія співпраці з польським ринком

 

Після детального вивчення ринку та взаємодії зі швейними компаніями та енд-юзерами, у нас сформувалося чітке розуміння, що нам є що запропонувати цьому ринку. Ми готові долучити свій багаторічний досвід співпраці з різними галузями та інтегрувати його у нове середовище

 

Завдяки логістиці, яка добре налагоджена на території Польщі, наші партнери протягом усього року зможуть отримувати необхідні обсяги тканин для своїх виробничих потреб безпосередньо з наших складів.

STG надає тканину виключно під вимоги замовника за конкурентною ціною. Виходячи з великого досвіду роботи з виробничими ризиками ми пропонуємо комплексні рішення, а також допомогу у формуванні технічних вимог до тканин.

Процес виходу STG на ринок Польщі продовжується. Ми будемо раді поділитись своїм досвідом у наступній статті.

вам буде цікаво
APEX – новий екологічний IFR продукт від Daletec
23.08.2022
APEX – новий екологічний IFR продукт від Daletec
Стандарт ЗІЗ. Досвід компанії Метінвест Холдинг
04.11.2021
Стандарт ЗІЗ. Досвід компанії Метінвест Холдинг
Знайомство з брендом Sapphire
04.11.2021
Знайомство з брендом Sapphire
Знайомство з брендом Daletec
04.11.2021
Знайомство з брендом Daletec
Дякуемо за ваш лист!
Спасибі за ваш лист, найближчим часом наш менеджер зв'яжеться з Вами для уточнення запиту. Залишатися на зв'язку і бажаємо вам гарного дня!
Отримати зразки тканин

    Ім'я:*

    Прізвище:*

    Телефон:*

    Email:

    компанія:*

    Посада:*