Особливості ринку Польщі

Особливості ринку Польщі

У сучасних умовах все більше компаній прагнуть затвердити провідну позицію у своїй галузі шляхом освоєння нових ринків. Вихід бізнесу на зовнішній ринок дозволяє не лише залучити нових клієнтів та підвищити конкурентоспроможність внаслідок зміцнення своїх ключових компетенцій, а також мінімізувати ризик збитків за умов кризових ситуацій.

Продовжуємо ділитися досвідом виходу компанії STG на ринок Польщі.

Як шукати нових клієнтів на закордонному ринку

Для виходу на новий ринок необхідно сформувати портрет цільової аудиторії та уявлення про майбутніх клієнтів.

Не потрібно намагатися продавати все та всім, слід працювати з конкретними сегментами та розуміти їх актуальні потреби. Можна поставити себе на місце майбутнього клієнта компанії та зрозуміти, які у нього існують запити.

Точне розуміння реалій ринку допоможе розробити життєздатну стратегію просування продукту.

Необхідно провести моніторинг онлайн-ресурсів, проаналізувати сайти фірм і після цього виходити на контакт з компанією.

Ми цінуємо час інших людей. Якщо ми розуміємо, що не будемо цікавими компанії, тоді не витрачаємо їх час на взаємодію. У кожного своя ринкова ніша, ціль, стратегія – це нормально.

Щоб донести персоналізоване повідомлення для своєї нової цільової аудиторії, необхідно враховувати особливості іншого менталітету.

Буде помилкою копіювати на новому ринку усталену модель бізнесу без урахування культурних відмінностей.

Схожість менталітетів – бонус у побудові нових партнерських відносин. Нам легше розуміти одне одного і правильно розставляти пріоритети.

В ідеалі на момент виходу на новий ринок варто мати досвід взаємодії з іноземними партнерами, наприклад, здійснюючи продаж за кордон через місцевих дистриб'юторів.

Якщо досвіду роботи з конкретною країною немає, не буде зайвим, озброївшись елементарними правилами ділової комунікації, підготуватися до того, що можуть бути помилки, що доведеться вчитися в процесі.

Особливості польських швейних компаній

З особистої практики зустрічей із польськими швейними компаніями, їх, умовно, можна поділити на три типи.

Перший тип: лідери ринку. Компанії, які знають за що платять. Вони віддають перевагу відомим гравцям, які давно зарекомендували себе як бренд зі стабільною якістю. Ці швейні компанії шиють корпоративний одяг із використанням дорогих, добре відомих на європейському ринку видів тканин.

Іноді це навіть виходить на абсолютно позамежний рівень, коли непрофільні штатні одиниці, які не стикаються з виробничими ризиками, згідно з корпоративними нормами одягнені у складні захисні тканини.

Другий тип: “заручники” обставин. Це компанії, які мали досвід роботи з високоякісною брендовою тканиною, але через особливості дистрибуції змушені купувати дешевшу тканину. У них є розуміння того, що таке дорога тканина, як вона поводиться в експлуатації і яка у неї якість.

Участь у дрібних тендерах, де вимоги до сировини далекі від ідеалу, змушує компанії закуповувати тканини нижчої якості.

Третій тип: гравці іншої ліги. Компанії, які через жорсткі ринкові перегони не можуть собі дозволити вийти за межі бюджету і змушені йти на компроміс, жертвуючи якістю готового продукту.

Ці компанії закуповують низькосортні тканини у східноазіатському регіоні та не готові йти на діалог, тому що у їх системі цінностей якість не стоїть першому місці.

Пакистанські тканини на польському ринку

Польські швейні компанії зазначають, що пакистанські тканини є конкурентоспроможними та відповідають усім сучасним вимогам до матеріалів спеціального призначення.

Компанії, які вже мали досвід роботи з Пакистаном, знають, що в цьому регіоні знаходиться найкраща база сировини.

Під посів бавовни у Пакистані виділяється 90% земель. Тут же, відповідні кліматичні умови для вирощування довговолокнистої єгипетської бавовни. А це один із найкращих сортів бавовни, який вимагає дбайливої обробки та суворого контролю якості.

Також всі чудово розуміють, що виробничі бази найвідоміших брендів розташовуються не в Європі, а в регіонах зі сприятливими кліматичними умовами.

У ході зустрічей деякі фірми поділилися своїм негативним досвідом та побоюваннями. Працюючи з азійськими регіонами компанії зіштовхнулися з певною неоднорідністю партії, коли частина матеріалу відрізняється за кольором чи не відповідає заявленим зразкам.

Неоднорідна партія – це те, чим часто грішать деякі азійські країни. При формуванні партії може використовуватися різна сировина. Чим більший обсяг партії, тим складніше відстежити наявність недоліків. Так склалося історично, що деякі моделі ринку орієнтовано на кількість, а не на якість.

Також така ситуація пов'язана з тим, що деякі недобросовісні дистриб'ютори, порушуючи свої зобов'язання, формують партію із доступних у заводів-партнерів варіантів без урахування заявлених специфікацій.

Робота безпосередньо з виробником не тільки виключає подібні ризики, але дає суттєвий бонус – можливість виробляти тканини під конкретні потреби замовника, у необхідних обсягах із гарантовано стабільною якістю.

Як оцінити якість тканин

При виборі тканини для масової закупівлі швейна компанія повинна бути впевнена на сто відсотків, що вона отримає дійсно першокласний матеріал, і що продукт, що нею випускається, не тільки не втратить у своїх характеристиках, але й стане на порядок вище в питанні якості.

Перше враження про продукт можна скласти, ознайомившись зі зразками в каталозі: оцінити м'якість тканини, текстуру, щільність. Але цього не достатньо.

Щоб переконатися в тому, що кінцевий продукт – спецодяг – дійсно довго служитиме і зберігатиме свої властивості, необхідно зробити тестові випробування.

Тестовим випробуванням зазвичай виступає тестове носіння. На запит клієнтів STG надає необхідну кількість тканини, щоб виробник міг з нею попрацювати: відшити тестовий костюм, випрати його необхідну кількість циклів, на практиці переконатися, що матеріал зберігає свої захисні властивості в процесі експлуатації.

Якщо костюм зберігає свої захисні властивості протягом усього терміну служби, клієнт швейної компанії залишається задоволеним і повертатиметься до наших партнерів ще й ще. У результаті всі сторони залишаться у виграші.

Тестове носіння – найефективніший спосіб визначення відповідності заявлених характеристик дійсності, який дозволяє уникнути емоційної оцінки та зосередитись на індивідуальному комфорті та захисних властивостях костюма.

Під час переговорів з нашими партнерами, ми зупинилися не лише на внутрішніх ділянкових випробуваннях зразків тканин, а також дійшли згоди в питанні значущості та необхідності тестового носіння, яке на практиці дасть можливість оцінити рівень матеріалів, їх якість та ступінь комфорту.

За підсумками комунікації зі швейними компаніями Польщі, можемо зазначити, що наші нові партнери виявили щиру зацікавленість у запропонованому продукті та можливості подальшої плідної співпраці.

Першу частину статті про становлення STG на польському ринку можна переглянути за посиланням.

вам буде цікаво
Промислова безпека. Кращі практики – 2021
04.11.2021
Промислова безпека. Кращі практики – 2021
Стандарт ЗІЗ. Досвід компанії Метінвест Холдинг
04.11.2021
Стандарт ЗІЗ. Досвід компанії Метінвест Холдинг
Вихід на закордонний ринок: практика STG
18.07.2022
Вихід на закордонний ринок: практика STG
Тенденції розвитку текстильного сектора у країнах Європи
23.08.2022
Тенденції розвитку текстильного сектора у країнах Європи
Дякуемо за ваш лист!
Спасибі за ваш лист, найближчим часом наш менеджер зв'яжеться з Вами для уточнення запиту. Залишатися на зв'язку і бажаємо вам гарного дня!
Отримати зразки тканин

    Ім'я:*

    Прізвище:*

    Телефон:*

    Email:

    компанія:*

    Посада:*